مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 09:412015-01-31فرهنگي

اهمیت «کهریزک چهار نگاه» در سفارشی نبودن آن است/ حکمت پیری در یک مستند


کارگردان های «کهریزک چهار نگاه» در نشستی درباره چگونگی تولید این فیلم سخن گفتند و رخشان بنی اعتماد یکی از کارگردانان اثر بیان کرد اهمیت این فیلم در سفارشی نبودن آن و آزادی در انتقال نگاه بوده است.

- کارگردان های کهریزک چهار نگاه در نشستی درباره چگونگی تولید این فیلم سخن گفتند و رخشان بنی اعتماد یکی از کارگردانان اثر بیان کرد اهمیت این فیلم در سفارشی نبودن آن و آزادی در انتقال نگاه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، نشست نقد و بررسی کهریزک چهار نگاه روز جمعه 10 بهمن با حضور رخشان بنی اعتماد، پیروز کلانتری و محسن امیر یوسفی کارگردانان اثر و امیر پوریا منتقد و کیوان کثیریان منتقد و مدیر جلسه برگزار شد.

امیریوسفی در ابتدای نشست درباره چگونگی پیشنهاد ساخت این فیلم بیان کرد: بهمن کیارستمی و هومن مرتضوی دوستان من بودند که این فیلم را به من پیشنهاد کردند.

من با یک پیشنهاد جذاب رو به رو شده بودم که هیچ محدودیتی نداشت و هر کدام از ما می توانستیم آزادانه سوژه ها را انتخاب کنیم.

چند جلسه مقدماتی به کهریزک رفتیم و سالمندان و معلولان را آنجا دیدیم و نهایتا هرکدام سوژه های خود را انتخاب کردیم.

در ادامه این جلسه رخشان بنی اعتماد گفت: نکته اصلی این مستند پیشنهاد آن از طرف کهریزک بود که طبیعتا اگر جنبه سفارشی داشت به این ترتیب از کار در نمی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت «کهریزک چهار نگاه» در سفارشی نبودن آن است/ حکمت پیری در یک مستند

اهمیت «کهریزک چهار نگاه» در سفارشی نبودن آن است/ حکمت پیری در یک مستند