مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 08:352015-01-31سياسي

رایزنان فرهنگی نامه رهبری به جوانان غرب را پردازش کنند


عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف پیام رهبر انقلاب به جوانان غربی را با اثربخشی ماندگار پردازش کنند.

- عبدالوحید فیاضی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه نامه اخیر رهبر انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی یکی دیگر از نوآوری های ایشان به شمار می رود گفت: اینگونه نوآوری های روشنگرایانه در حوزه رهبری انقلاب اسلامی را باید یک برد بزرگ برای اسلام و استراتژی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی افزود: اسلامی که امروز توسط جبهه مخالف اسلام ناب در جهان معرفی می شود اسلام واقعی نیست از این رو در قالب بوق و کرناهای تند و مدرن و با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته در پی منزوی کردن اسلام ناب هستند تا از جلوه آن بکاهند.

نماینده مردم نور و محمودآباد ادامه داد: آنچه فضای دنیا را پر کرده اسلام خشن و خشونت باری است که شاید بهتر باشد نام آن را نوآوری شیطانی حوزه صهیونیسم دانست که با عنوان داعش، طالبان و القاعده در دنیا معرفی شد.

فیاضی افزود: به جا بود که رهبر انقلاب اسلامی به عنوان رهبر انقلابی جهان اسلام این اقدام ارزنده را انجام داده و مستقیم با جوانان دل پاک اروپایی و آمریکایی صحبت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنان فرهنگی نامه رهبری به جوانان غرب را پردازش کنند

رایزنان فرهنگی نامه رهبری به جوانان غرب را پردازش کنند