مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 08:352015-01-31اجتماعي

5800 شهروند خراسان شمالی آموزش پیشگیری ازآسیبهای اجتماعی را فرا گرفتند


معاون پیشگیری و درمان اداره کل بهزیستی خراسان شمالی از بهره مندی پنج هزار و 895 نفر از شهروندان این استان از دوره های آموزشی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، - در سال جاری خبر داد.

هاجر پاکدین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ارائه این آموزش ها می تواند در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر واقع شود.

وی در خصوص آموزش های پیش از ازدواج که از سال 84 تا کنون در این استان اجرایی شده است، اظهار داشت: با توجه به آمار بالای افراد جوان در کشور و آسیب زا بودن پدیده طلاق، آموزشهای پیش از ازدواج به عنوان یکی از طرح های پیشگیرانه سطح اول سلامت، توانسته است نقش مهمی را در ارتقای بهبود سطح زندگی و پایداری خانواده ها ایفا کند.

پاکدین با اشاره به سرفصلهای آموزشی این طرح، هدف از اجرای آن را ارتقای توانمندسازی افراد در انتخاب همسر مناسب و افزایش سطح آگاهی جوانان در امر مهم ازدواج و همچنین آگاهی از پیامدهای طلاق عنوان کرد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح امسال یک هزار و 245 نفر در خراسان شمالی از آموزش های پیش از ازدواج سازمان بهزیستی استان بهره مند شدند.

این مسئول در بهزیستی خراسان شمالی همچنین با اشاره به تغییرات فرهنگی و اجتماعی جامعه و درگیر بودن خانواده ها با مسائل مختلف اظهار داشت: خانواده ها در بسیاری از موارد با نحوه برخورد مناسب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5800 شهروند خراسان شمالی آموزش پیشگیری ازآسیبهای اجتماعی را فرا گرفتند

5800 شهروند خراسان شمالی آموزش پیشگیری ازآسیبهای اجتماعی را فرا گرفتند