مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 08:312015-01-31اجتماعي

برف به تعطیلات دانش آموزان 8 شهر آذربایجان شرقی یک روز اضافه کرد


مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: بارش برف و برودت هوا و یخبندان موجب تعطیلی مدارس هشت شهر و منطقه استان آذربایجان شرقی شد.

- نادر فکورنیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: بارش برف در دیشب و ساعات بامداد امروز و برودت هوا سبب شد تا آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، مدرسه های شهر و منطقه این استان را در مقاطع مختلف امروز شنبه 11 بهمن تعطیل اعلام کند.

- در هشترود مدارس ابتدایی و راهنمایی درمقاطع صبح - شهر نظرکهریز و چاراویماق تمام مقاطع تخصیلی و شهری و روستایی - خسروشاه، ایلخچی، اسکو و شهر جدید سهند پیش دبستانی، ابتدایی شهر و در روستاهای این شهرها تمام مقاطع تحصیلی و مدارس استثنایی - در مراغه تمام مقاطع تحصیطلی روستایی و پیش دبستانی و ابتدایی شهری و تمام مقاطع استثنایی نوبت صبح تعطیل است.

اداره کل راه و ترابری آذربایجان شرقی اعلام کرد که همه راه های ارتباطی استان باز است و تردد وسائل نقلیه در آن جریان دارد، بنابراین کسانی که قصد مسافرت دارند باید ماشین خود را به زنجیر چرخ و وسائل ایمنی مجهز کرده و لباس گرم به همراه داشته باشند.

پلیس راه فرماندهی آذربایجان شرقی نیز در اطلاعیه ای از هموطنان خواست از مسافرت های غیرضروری اجتناب کنند و در موارد اضطراری با همراه داشتن البسه گرم و آذوقه کافی وسیله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف به تعطیلات دانش آموزان 8 شهر آذربایجان شرقی یک روز اضافه کرد

برف به تعطیلات دانش آموزان 8 شهر آذربایجان شرقی یک روز اضافه کرد