مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 07:102015-01-31سياسي

انتقاد کیهان از عدم قطع یارانه ثروتمندان


این روزها که بودجه پیشنهادی دولت برای سال 94 در مجلس شورای اسلامی دردست بررسی است، به سادگی می توان برخی بی برنامگی ها و روزمرگی ها را ملاحظه کرد و فرصت هایی که از دست می رود را به دولت یادآور شد.

- 1- تمامی کشورهایی که امروزه حرفی برای گفتن در هر عرصه ای دارند، جز با تکیه بر توان داخلی و بومی خود به این نقطه نرسیده اند.

این همان رازی است که در فرهنگ ملی ما و با تعبیر حکیمانه رهبر عزیز انقلاب اقتصاد مقاومتی نامیده می شود.

اکنون و با گذشت یکسال از صدور فرمان رهبر عزیز برای توجه به اقتصاد مقاومتی، چه خوب است مسئولان امر به مردم صادقانه بگویند چند درصد در جهت تحقق این خواسته مهم ملی و دینی گام برداشته اند و در عالم واقع – نه روی کاغذ و بازی با آمار – چقدر مردم را به معنی واقعی شریک در پیشرفت و پیشبرد اهداف کلان نظام اسلامی نموده اند؟ آنچه واضح است و نمی توان انکار کرد، تمرکز و توجه دولت به مذاکرات و گشوده شدن راه نجات(!) از طریق رفع تحریم هاست! حقیقتا کسی نیست که بتواند این گزاره آشکار را انکار کند.

متقابلا و متاسفانه، هفته ای نیست که در برابر سخنان آمیخته با غرور آمریکایی ها مبنی بر اعمال فشار بیشتر به مردم ما، مسئولان داخلی در سودای شیرین رفع و لغو تحریم ها سیر نکنند و از این رویای خوش و شیرین با مردم سخن نگویند! نمونه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد کیهان از عدم قطع یارانه ثروتمندان

انتقاد کیهان از عدم قطع یارانه ثروتمندان