موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق - تأمين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان تأمين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حجت الاسلام والمسلمين - همسان سازي حقوق - ارتش رژيم صهيونيستي - جوايز موسيقي گرمي - خدمات شهري شهرداري همدان - رييس كميته اسراي يمن - سردار بزرگ - پزشك تراكتور - مقابله با بحران - شوهر ايده آل - بيمه بيكاري - سقوط به دسته اول - ميراث هاي جهاني - پروژه نفوذ - سينماي غرب اصفهان - هيات نظارت بر نمايندگان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 06:502015-01-31ورزشي

پاروزن ملی پوش در ایسنا: باید مردم را با رشته بادبانی آشنا کرد


ملی پوش بادبانی ایران در گفت و گویی مفصل از نیازهای این رشته برای توسعه و گسترش در ایران صحبت کرد و به پتانسیل بالای کشور در این رشته اشاره داشت؛ - احمد احمدی معتقد است با توجه به دریاها و سدهایی که ایران دارد می توان با برنامه ریزی مناسب در این رشته پرمدال گام های روبه جلویی برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بادبانی یکی از رشته های قدیمی ورزشی است که از نخستین دوره بازی های المپیک برگزار شده است.

قایق های بادبانی از ابتدای ساخت قایق برای رفت و آمدهای دریایی نقش داشتند و نخستین شکل وسایل نقلیه آبی بودند که به دلیل همین قدمت، در بازی های المپیک جای گرفته است.

بادبانی تنها در المپیک 1904 حضور نداشته اما در دیگر دوره های این بازی های بوده و ورزشکاران در این رشته با هم رقابت کرده اند.

آمریکا و کشورهای اروپایی پرافتخارترین های این رشته در بازی های المپیک هستند.

بادبانی به عنوان یکی از رشته های فدراسیون قایقرانی در ایران پس از بازی های آسیایی اینچئون دوباره جان گرفته است و دیده می شود.

البته این رشته این روزها تنها یک ملی پوش شناخته شده دارد و فدراسیون قایقرانی در اندیشه توسعه آن است.

احمد احمدی نماینده بادبانی ایران در بازی های آسیایی اینچئون بود که حالا در اندیشه حضور در المپیک لندن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاروزن ملی پوش در ایسنا: باید مردم را با رشته بادبانی آشنا کرد

پاروزن ملی پوش در ایسنا: باید مردم را با رشته بادبانی آشنا کرد