مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 06:352015-01-31سياسي

قلم و رسانه، ابزار کارآمد پلیس در آذربایجان غربی


رسانه با توجه به موقعیت استراتژیک آذربایجان غربی و مرزی بودن این استان در کنار تهدیداتی از قبیل قاچاق، ترانزیت مواد مخدر و .

می تواند ابزاری موثر برای مقابله با این آسیب ها برای پلیس باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، با گسترش جوامع و افزایش ارتباطات مردمی، فرهنگهای مختلف این امکان را یافتند که بتوانند از نزدیک با یکدیگر معاشرت و همزیستی داشته باشند و افزایش نگرشهای مختلف و دیدگاه های نوین، رسیدن به مطلوب در عرصه های اجتماعی، سیاسی، علمی، هنری را در بستر این تعامل امکانپذیر دیده اند.

با اینحال همواره وجه منفی توسعه، گریبانگیر همه جوامع بوده و در آینده نیز متصور است و برای جلوگیری از بروز بحران در این مسیر چهارچوب و قوانینی لازم بوده که قوه نظارت و بازدارندگی به منظور بیمه کردن آن در ارجحیت است.

در فرهنگ و ارتباطات عمومی اجتماع دستگاه ها و نهادهای متفاوتی دخیل هستند که اولین نهاد با عنوان خانواده مد نظر است و این نهاد که در اسلام به مقدس ترین نهاد اجتماعی معروف است بستر رشد و تعالی هر فرد می تواند باشد بطوریکه یکی از مشکلات دنیای کنونی، کم توجهی به نهاد خانواده است و بسیاری از بد اخلاقی ها و ناهنجاری های اجتماعی از وجود خانواده های کم توجه ناشی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلم و رسانه، ابزار کارآمد پلیس در آذربایجان غربی

قلم و رسانه، ابزار کارآمد پلیس در آذربایجان غربی