مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 06:302015-01-31بين الملل

تصویری/ دبیر کل ناتو: روسیه همچنان از شورشیان شرق اوکراین حمایت می کند


ینس استولتنبرگ دبیر کل پیمان آتلانتیک شمالی( ناتو ) گفت روسیه همچنان به مسلح کردن شورشیان در اوکراین ادامه می دهد و این کار نقض توافقنامه آتش بس و توافقنامه مینسک به شمار می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر به نقل از ای پی تی ان استولتنبرگ گفت ناتو ائتلاف نظامی قوی است، خواه از نظر نیروی نظامی متعارف یا نیروی بازدارندگی هسته ای و می خواهیم این ائتلاف بسیار قوی را به عنوان قوی ترین ائتلاف در جهان نگاه داریم.

وی گفت با این حال، در صورتی که در تصویری بزرگ به رفتارهای روسیه نگاه کنیم می بینیم که این کشور نیز به شدت در حال بسیج نیرو و گرفتن موضع دفاعی در غرب در توانمندی های متفاوت است.

برای همین است که ناتو تصمیم به اجرای بزرگترین تقویت دفاعی جمعی از زمان اتمام جنگ سرد گرفته است.

دبیر کل ناتو گفت چیزی که ما می بینیم این است که جدایی طلبان در حال پیشرفت هایی هستند و علت این مساله نیز دریافت حمایت گسترده از روسیه است.

آنان تجهیزات سنگین را از دیرباز از روسیه دریافت می کردند و صدها سلاح سنگین، تانک، سیستم راکتی، توپخانه را دریافت کرده اند و شاهدیم که نیروهای روس در شرق اوکراین حضور دارند.

این اقدام، نقض توافق مینسک و توافق آتش بس است و باعث تضعیف تلاش ها برای یافتن راه حلی صلح آمیز براساس توافقنامه مینسک می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویری/ دبیر کل ناتو: روسیه همچنان از شورشیان شرق اوکراین حمایت می کند

تصویری/ دبیر کل ناتو: روسیه همچنان از شورشیان شرق اوکراین حمایت می کند