مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 06:252015-01-31ورزشي

رییس هیئت کشتی آمل خبر داد اعزام 25 کشتی گیر آملی به مسابقات کشتی اپن همدان


25 کشتی گیر آملی به مسابقات کشتی اپن کشور که به میزبانی همدان برگزار می شود، اعزام می شوند.

- قدرت الله نهاوندیان امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی " در آمل درباره مسابقات کشتی اپن کشور که به میزبانی همدان برگزار می شود، اظهار کرد: این مسابقات به صورت کشتی آزاد و فرنگی در رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان پیگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه 25 کشتی گیر آملی به مسابقات کشتی اپن کشور اعزام می شوند،افزود: این رقابت ها در روزهای 16 و 17 بهمن ماه امسال پیگیری می شود که به نوعی در طول برگزاری مسابقات کشتی این رویداد ورزشی بی نظیر و بی سابقه است.

رییس هیئت کشتی همدان گفت: در این مسابقات به طور همزمان در دو روز رقابت ها مسابقات بر روی 15 تشک کشتی دنبال می شود که رویدادی بی سابقه تلقی شده و حتی نظر فدراسیون جهانی کشتی را هم به سوی خود جلب کرد.

نهاوندیان با اعلام اینکه رقابت های کشتی اپن کشور به میزبانی همدان برپا می شود، اضافه کرد: در این رویداد مهم کمال بوعزیز از کشور تونس به عنوان نماینده کنفدراسیون آفریقا و عضو کمیته داوران فدراسیون جهانی کشتی حضور پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه کشتی یکی از رشته های ورزشی پرتحرک، زیبا، فنی و پربیننده است که از دیرباز تاکنون در این شهرستان مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است، افزود: خانواده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت کشتی آمل خبر داد اعزام 25 کشتی گیر آملی به مسابقات کشتی اپن همدان

رییس هیئت کشتی آمل خبر داد اعزام 25 کشتی گیر آملی به مسابقات کشتی اپن همدان