مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1393 ساعت 23:352015-01-30اقتصادي

بازدید هیأت تجاری تهران از پارک فناوری کاتالونیا


هیأت تجاری، صنعتی و کشاورزی اتاق بازرگانی تهران که به ریاست یحیی آل اسحاق در ایالت کاتالونیای اسپانیا حضور دارد در آخرین برنامه کاری خود از پارک فناوری کاتالونا بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ما، هیأت تجاری اتاق بازرگانی تهران بازدید خود را از مرکز شتاب دهنده سینکترون (ALBA) آغاز کرد و مدیران این انجمن درباره فعالیت کاری شان توضیح دادند.

مدیر این مرکز با بیان اینکه در مرکز شتاب دهنده سینکترون با 7 آزمایشگاه پیشرفته فعالیت های مختلفی انجام می شود، بررسی حفظ خاصیت غذایی مواد غذایی پس از فشرده شدن و کاهش حجم، بررسی وجود فلزات سنگین در مواد غذایی و تولید کابل برق بدون هدررفت انرژی را از جمله فعالیت های این مرکز بیان کرد.

انجمن تولیدکنندگان قالب و تزریق پلاستیک کاتالونیا ( ASCAM) یکی دیگر از مراکز پارک فناوری کاتالونیا بود که هیأت اقتصادی اتاق بازرگانی تهران در آن حضور یافت.

شکل دهی به پلاستیک در ابعاد بسیار ریز، شکل دهی به فلزات در ابعاد و اشکال متفاوت، جوش پلاستیک و فلز و فعالیت های روباتیک از جمله فعالیت های این مرکز بود که به اطلاع رییس اتاق بازرگانی تهران و هیأت همراه رسید.

آقای آل اسحاق پس از بازدید از پارک فناوری کاتالونیا خطاب به مدیران این پارک گفت: پارک های فناوری چندین سال است که در جمهوری اسلامی ایران فعالیت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید هیأت تجاری تهران از پارک فناوری کاتالونیا

بازدید هیأت تجاری تهران از پارک فناوری کاتالونیا