مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1393 ساعت 23:122015-01-30فناوري

دیتا سنتر استان بوشهر تا پایان سال راه اندازی می شود


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه اندازی دیتا سنتر استان بوشهر تا پایان سال خبر داد و گفت: هدف از راه اندازی این دیتا سنتر درآمدزایی نیست بلکه بیشتر به منظور حمایت از فعالیت ها و فراهم کردن زیرساخت ها برای فعالین حوزه ICT استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی خبرگزاری دانشجو "، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در آستانه دهه مبارک فجر به استان بوشهر سفر کرده است در جلسه فعالان حوزه ICT استان شرکت کرد.

در این جلسه واعظی با ابراز خرسندی از حضور در جمع نخبگان، پژوهشگران و فعالان حوزه ICT استان بوشهر گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است هر میزان از فعالیت ها که در استان ها قابل انجام است نباید به تهران منتقل شود.

وزیر ارتباطات افزود: برای ما ایجاد اشتغال در استان ها نسبت به تهران اولویت دارد و به همین منظور از فعالان این حوزه و شرکت های دانش بنیان در همه استان های کشور حمایت می کنیم.

وی با اشاره به انواع حمایت های وزارت ارتباطات از این فعالان گفت: البته حمایت ها باید هدفمند و در راستای تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید باشد.

واعظی در ادامه ضمن تشکر از حمایت های و فعالیت های استانداری بوشهر در حوزه ICT گفت: با توجه به علاقه استاندار محترم بوشهر به حوزه ICT فرصت مناسبی برای فعالان و نخبگان این حوزه برای فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیتا سنتر استان بوشهر تا پایان سال راه اندازی می شود

دیتا سنتر استان بوشهر تا پایان سال راه اندازی می شود