مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1393 ساعت 17:052015-01-30سياسي

امام جمعه اهرم: رژیم صهیونیستی خطری بزرگ برای جهان اسلام است


رژیم صهیونیستی همواره خطری بزرگ برای منطقه خاورمیانه و جهان اسلام به شمار می رود.

- " از شهرستان تنگستان، حجت الاسلام عیسی راستگو ظهر امروز درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر اهرم رحلت حضرت فاطمه معصوم(س) را به ساحت مقدس ولیعصر(عج)و امت اسلامی ایران تسلیت گفت و اظهار داشت: درآستانه 12بهمن سالروز ورود معمارکبیرانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ره به میهن و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی هستیم و باید برنامه های مربوط به این دهه بصورت باشکوه برگزار شود.

امام جمعه اهرم با اشاره به بیانات ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در کتاب صحیفه بیان داشت: شک نباید کرد که انقلاب اسلامی ایران از همه انقلاب های جهانی از لحاظ پیدایش ، کیفیت و انگیزه مبارزه متمایز است.

وی افزود: دو کیفت ویژه درانقلاب اسلامی ایران وجوددارد یکی این که انقلاب توسط خود ملت صورت گرفته و هیچ قدرت یا حکومتی در آن دخالت نداشته است و دیگری اینکه این انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است .

امام جمعه اهرم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: آرمان ها واهداف انقلاب فراموش شود بزرگ ترین هدف این نیست که ازمقصد باز بمانیم یا اینکه درحرکت به سوی آرمان ها و اهداف انقلاب خسته شویم اینها خطر نیست بلکه بزرگ ترین خطر این است که چشم انداز و هدف های ترسیم شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهرم: رژیم صهیونیستی خطری بزرگ برای جهان اسلام است

امام جمعه اهرم: رژیم صهیونیستی خطری بزرگ برای جهان اسلام است