مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1393 ساعت 16:502015-01-30سياسي

امام جمعه قروه: دستاوردهای جهانی انقلاب اسلامی ارزنده تر از ابعاد داخلی است


دستاوردهای انقلاب اسلامی در بعد جهانی بیشتر از ابعاد داخلی آن است که باید در جهت تبیین آن تلاش شود.

- " از قروه، حجت الاسلام صفرعلی احیا در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: انقلاب اسلامی ما نه تنها سرنوشت کشور را تغییر داد و اسلام را به حکومت نشاند بلکه در قواعد بین المللی و جهانی نیز تاثیر گذاشت و عرف نظام بین المللی را بر هم زد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امانتی به جا مانده از امام راحل و شهداست که حفظ این امانت بزرگ بر همه مردم و دولتمردان واجب است.

خطیب جمعه قروه با بیان اینکه دهه فجر سرآغاز انقلابی عظیم است که دستاوردهای ارزنده ای دارد، تصریح کرد: توجه اصلی ما باید به آرمان ها و ارزش های اصلی انقلاب اسلامی باشد که در بیانات مقام معظم رهبری، امام راحل و شعارهای اول انقلاب کاملا مشهود است.

تیم قضایی به همه مفسدان اقتصادی فارغ از اصل و نسب رسیدگی کند احیا استقلال و آزادی را 2 اصل مهم و از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز برخی مغرضان از عدم دستیابی به استقلال ایران اسلامی سخن می گویند که این حرف ها از آبشخور دشمنان آب می خورد.

به گفته وی برخی مغلطه هایی که درباره انرژی هسته ای مطرح می شود از این نوع است اما در تداوم منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ما به این حق به عنوان یکی از آرمان های نظام جمهوری اسلامی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قروه: دستاوردهای جهانی انقلاب اسلامی ارزنده تر از ابعاد داخلی است

امام جمعه قروه: دستاوردهای جهانی انقلاب اسلامی ارزنده تر از ابعاد داخلی است