مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1393 ساعت 16:252015-01-30فرهنگي

روباه افخمی به جشنواره می رسد؟ علیزاده: 3 فیلم هنوز به دفتر پشتیبانی نرسیده است


عزت الله علیزاده با اشاره به آماده سازی 97 درصد فیل های جشنواره برای نمایش در جشنواره فیلم فجر گفت: 3 فیلم که یکی از آن ها در بخش مسابقه و 2 فیلم دیگر در خارج از مسابقه و نمایش وِیژه حضور دارد هنوز به دفتر پشتیبانی نرسیده است.

- عزت الله علیزاده مدیر پشتیبانی فنی و آماده سازی سی و سومین جشنواره فیلم فجردر گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فیلم های جشنواره در بخش های مختلف گفت: تا کنون 97 درصد فیلم ها به صورت DCP برای نمایش در سالن های سینما و داوران آماده شده است.

وی درباره فیلم های نرسیده به دفتر پشتیبانی و آماده سازی گفت: از بخش مسابقه تنها فیلم روباه ساخته بهروز افخمی هنوز به دفتر نرسیده است که آن هم به دلیل فیلمبرداری آن بود که تا فردا به دفتر خواهد رسید.

همچنین فیلم های پدر آن دیگری ساخته یدالله صمدی است که به دلیل اعلام دیر هنگام کارهای آن کمی طولانی شد که این فیلم هم فردا خواهد رسید.

فیلم سینمایی مبارک رئال انیمیشن ساخته نجفی امامی است که به دلیل تلفیق رئال و انیمیشن سختی های خود را دارد و این فیلم هم ظرف فردا به دفتر خواهد رسید.

وی در خاتمه تاکید کرد: سه فیلم باقی مانده تا فردا به دفتر پشتیبانی خواهند رسید تا DCP آن آماده شود و فیلم ها بدون هیچ مشکلی در جشنواره به نمایش درآید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روباه افخمی به جشنواره می رسد؟ علیزاده: 3 فیلم هنوز به دفتر پشتیبانی نرسیده است

روباه افخمی به جشنواره می رسد؟ علیزاده: 3 فیلم هنوز به دفتر پشتیبانی نرسیده است