مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1393 ساعت 15:452015-01-30بين الملل

کشته شدن 5 سرباز به دنبال تشدید درگیری ها در شرق اوکراین


اواخر روز پنج شنبه و اوایل امروز (جمعه) درگیری های شدیدتری میان نیروهای دولتی وجدایی طلبان حامی روسیه در مناطقی از شرق اوکراین رخ داد و در 24 ساعت گذشته دست کم پنج سرباز اوکراینی در درگیری ها کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، ارتش اوکراین در بیانیه ای اعلام کرد: در این درگیری ها شورشیان مواضع نیروهای دولتی در یکی از شهرهای در شرق اوکراین و در نزدیکی شهر راهبردی ماریوپل را با موشک های گراد و خمپاره هدف قرار دادند.

این بیانیه همچنین خاطرنشان ساخت: نیروهای وابسته به دولت کی یف مواضع خود را حفظ کردند اما هنگام حمله آتش دشمن را با خمپاره و توپخانه پاسخ دادند.

ولادیسلاو سلزنیوف، سخنگوی ارتش اوکراین اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته اوکراین پنج سرباز خود را از دست داد و 23 سرباز دیگر در درگیری های نظامی و حملات دشمن زخمی شدند.

در حالی که تنش ها میان غرب و روسیه به دنبال اقدام اخیر اتحادیه اروپا در تمدید تحریم ها علیه مسکو افزایش یافته است، امروز (جمعه) قرار است مذاکره کنندگان اوکراین، روسیه و اروپا دور جدیدی از مذاکرات صلح را در مینسک پایتخت بلاروس برگزار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه، بنا به اعلام وزارت امور خارجه بلاروس قرار است در مذاکرات شهر مینسک گروه تماس اوکراین مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 5 سرباز به دنبال تشدید درگیری ها در شرق اوکراین

کشته شدن 5 سرباز به دنبال تشدید درگیری ها در شرق اوکراین