مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1393 ساعت 04:552015-01-30سياسي

در موضعی نیستیم که بتوانیم بگوییم پیشرفت داشتیم


معاون وزیر خارجه معتقد است در طرفین مذاکره جدیت لازم را شاهد هستیم و مشخص است که اراده برای توافق وجود دارد ولی اراده برای اتخاذ تصمیمات سخت، - کاری دشوار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، عباس عراقچی، معاون وزیر امورخارجه ایران، پس از پایان مذاکرات چهارجانبه با کشورهای اروپایی در ترکیه در مصاحبه با واحد مرکزی خبر، با بیان اینکه مذاکره با شش کشور کار مشکلی است گفت: با توجه به اینکه همه طرفها مواضع مشترکی ندارند لذا هماهنگ کردن و رسیدن به منطق مذاکراتی واحد، کار زیادی می برد.

وی افزود: هر چه به جزییات نزدیکتر می شویم اختلاف نظرها بیشتر می شود.

وی با اشاره به اینکه ماراتن مذاکراتی همچنان ادامه دارد ادامه داد: امروز با سه کشور اروبایی مذاکره داشتیم و بحثهایی که با سایر اعضای پنج بعلاوه یک داشتیم یکبار دیگر مرور شد.

وی در این حال مذاکرات امروز در سطح معاونان وزرای امور خارجه را بسیار مفید دانست و گفت: بحثهای بسیار خوبی انجام شد اما کماکان در موضعی نیستیم که بتوانیم یگوییم پیشرفت داشتیم، به عقیده من هنوز برای قضاوت زود است.

سرپرست تیم مذاکره کننده کشورمان افزود: بحثها بسیار خوب بود و فضای جلسه از جدیت لازم برخوردار بود طرفین کماکان با جدیت مذاکره میکنند ولی احساس میشود برای رسیدن به نتیجه وبرای پل زدن بر روی اختلافاتی که وجود دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در موضعی نیستیم که بتوانیم بگوییم پیشرفت داشتیم

در موضعی نیستیم که بتوانیم بگوییم پیشرفت داشتیم