مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1393 ساعت 03:202015-01-29فناوري

فیلترینگ شبکه‎های اجتماعی امکان‎پذیر نیست


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فیلترینگ و انسداد شبکه های اجتماعی و مجازی در کشور به لحاظ فنی امکان پذیر نبوده و اصولا با مسدود کردن موافق نیستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمود واعظی روز پنجشنبه در همایش فرماندهان بسیج استانی شرکت مخابرات ایران در سالن همایش های شرکت مخابرات استان خوزستان افزود: یک تفکر این است که فضای مجازی را مسدود کنیم و تفکر دیگر این است که ما حضور داشته باشیم و نقش آفرینی کنیم که ما به بخش دوم اعتقاد داریم.

وی گفت: اگر فضاهای مجازی و شبکه ها فیلتر شوند دو اتفاق خواهد افتاد یکی بازار فیلترشکن ها پررونق می شود و دیگری شبکه ها به دلیل زیاد بودن شکل مهاجرتی به خود می گیرند و کار کنترل به مراتب سخت تر خواهد شد.

وی گفت: فیلترینگ شبکه ها و سپس استفاده از انواع فیلترشکن نوین، نظارت و کنترل را پیچیده تر می کند ولی در فعالیت عادی امکان و بستر نظارت و کنترل کاراتر و دقیق تر فراهم می شود.

واعظی با تاکید بر اینکه بنا نداریم این روش ها را داشته باشیم اظهار داشت: مردم ما فهیم و همراه نظام هستند و ما باید نیازهای آنان را درک کرده و برای رضایت مندی مردم تلاش و برنامه ریزی کنیم.

وی با بیان دیدگاه دوم که معتقد است باید حداکثر بهره برداری را از این شبکه ها برای انتقال پیام ها و اطلاعات مورد نیاز داشته باشیم افزود: ما معتقد به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلترینگ شبکه‎های اجتماعی امکان‎پذیر نیست

فیلترینگ شبکه‎های اجتماعی امکان‎پذیر نیست