مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1393 ساعت 02:552015-01-29سياسي

واکنش بهزیستی به ماجرای صدور مراکز مشاوره ازدواج


رییس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه صدور مجوز مراکز مشاوره روانشناختی براساس قانون بر عهده بهزیستی است، گفت: معاونت حقوقی ریاست جمهوری نیز صدور مجوز مراکز مشاوره از سوی بهزیستی را تایید کرده است.

- دکتر همایون هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در رابطه با صدور مجوز مراکز مشاوره روانشناختی قانون این وظیفه را بر عهده سازمان بهزیستی قرار داده و هیچ سازمان دیگری حق دخالت در این زمینه را ندارد.

به گفته وی، به استناد بند 6 ماده 26 قانون تنظیم برخی از مقررات دولت سازمان بهزیستی مکلف است پس از بررسی های کارشناسی نسبت به صدور مجوز فعالیت برای افرادی که قصد فعالیت در مراکز مشاوره را دارند، اقدام کند .

هاشمی گفت: مصادیق قانونی و الزامات قانونی در این خصوص کاملا شفاف است و هیچ سازمان دیگری مانند نظام روانشناختی حق صدور مجوز مرکز مشاوره را ندارد.

رییس سازمان بهزیستی در واکنش به سازمان نظام روانشناسی در مورد صدور مجوز مراکز مشاوره نیز تاکید کرد: تابستان امسال به خواست سازمان نظام روانشناسی جلسه ای در معاونت حقوق ریاست جمهوری تشکیل و توافق شد که تمامی افراد متقاضی تاسیس مراکز خدمات مشاوره لزوما باید برای درخواست و صدور مجوز به سازمان بهزیستی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بهزیستی به ماجرای صدور مراکز مشاوره ازدواج

واکنش بهزیستی به ماجرای صدور مراکز مشاوره ازدواج