مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 22:452015-01-29اقتصادي

سرپرست جهادکشاورزی اندیمشک خبر داد راه اندازی 3 مرکز کلینیک گیاه پزشکی در اندیمشک


سرپرست جهادکشاورزی اندیمشک از راه اندازی سه مرکز کلینیک گیاه پزشکی در این شهرستان خبر داد.

- محمدجعفر آفرین امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: به منظور نظارت بر تولیدات بخش کشاورزی سه مرکز کلینیک گیاه پزشکی در این شهرستان تاسیس و راه اندازی شد.

وی افزود: همچنین دو مرکز تولید حشرات مفید (انسکتاریوم) نیز با هدف جایگزین کردن این حشرات به جای سموم شیمیایی در تولید محصولات کشاورزی در این شهرستان راه اندازی شده است.

سرپرست جهادکشاورزی اندیمشک اضافه کرد: در سال جاری بیش از یک میلیارد ریال در زمینه نظارت، دریافت برند محصول سالم، تولید حشرات مفید و توزیع سموم بیولوژیک رایگان در این شهرستان هزینه شده است.

آفرین بیان کرد: بیش از یک هزار و 400 هکتار از زمین های زراعی این شهرستان زیر کشت محصولات سالم شامل سبزی و صیفی جات قرار دارد و ماهیانه 400 تن گوشت مرغ سبز تولید و روانه بازار مصرف می شود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع سالیانه بیش از 30 هزار تن محصولات سالم در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف داخل و خارج کشور می شود.

آفرین با بیان این که اداره جهادکشاورزی آمادگی تامین مواد غذایی ارگانیک و سالم را برای فروشگاه های شهرستان دارد، تصریح کرد: در صورت راه اندازی این قبیل فروشگاه های مواد لبنی،پروتیینی، سبزی و صیفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جهادکشاورزی اندیمشک خبر داد راه اندازی 3 مرکز کلینیک گیاه پزشکی در اندیمشک

سرپرست جهادکشاورزی اندیمشک خبر داد راه اندازی 3 مرکز کلینیک گیاه پزشکی در اندیمشک