مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 21:252015-01-29اقتصادي

فرماندار سلطانیه تاکید داد ضرورت اجرای طرح مطالعاتی فاضلاب شهری سلطانیه


اجرای طرح مطالعاتی فاضلاب شهری سلطانیه ضروری به نظر می رسد.

- پرویز خالقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به چشم اندازی که برای توسعه شهرستان سلطانیه در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: با توجه به اهمیت بحث توسعه این شهر احداث شهرک اقماری و توسعه سلطانیه در کار گروه توسعه شهرستان سلطانیه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی نیز در همین راستا اتخاذ شد.

فرماندار سلطانیه از اجرای طرح مطالعاتی فاضلاب شهری سلطانیه خبر داد و افزود: اقدامات لازم در راستای اجرای طرح مطالعاتی فاضلاب شهری سلطانیه توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهر سلطانیه تقریبا ًمنطقه مسطح و بدون شیب است هدایت آب های سطحی که در زمان بارندگی در محیط شهری جمع می شود برای ایجاد آسایش مردم و همچنین جلوگیری از آسیب رسانی به ابنیه تاریخی و میراث فرهنگی ضروری به نظر می رسد.

فرماندار سلطانیه خاطر نشان کرد: در راستای حل و بررسی مشکلات منطقه، مدیریت بحران استان زنجان در نظر دارد با تجهیز شهرداری شهرستان سلطانیه به امکانات مربوط به دستگاه های آتش نشانی و اطفای حریق بتواند در کاهش آسیب های مربوط به بحث آتش سوزی در این شهرستان مثمرثمر واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار سلطانیه تاکید داد ضرورت اجرای طرح مطالعاتی فاضلاب شهری سلطانیه

فرماندار سلطانیه تاکید داد ضرورت اجرای طرح مطالعاتی فاضلاب شهری سلطانیه