مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 20:352015-01-29پزشكي

وزیر بهداشت:مردم نگران مصرف لبنیات نباشد


مردم با اطمینان خاطر لبنیات مصرف کنند و دستگاه های نظارتی با جدیت با متخلفانی که بخواهند سلامت مردم به خطر بیندازند برخورد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، دکتر سید حسن هاشمی ظهار داشت: مردم باید با بازنگری در سبد غذایی خود به جای برخی تنقلات مضر نظیر چیبس و پفک، خرید شیر را جایگزین کنند.

وی ادامه داد: باید با کاستن از هزینه های غیر ضرور برای بخش سلامت و پیشگیری از بیماری ها هزینه کرد و خانواده ها باید به این مهم توجه کرده و مصرف شیر را در برنامه غذایی روزانه به طور جدی دنبال کنند.

وزیر بهداشت از جدیت در توزیع شیر در مدارس خبر داد و گفت: خرید شیر هزینه نیست بلکه به نوعی سرمایه گذاری برای بدن در جلوگیری از ابتلا به بیماری و شکل گیری صحیح ساختار قامتی و استخوان بندی است و باید تمامی گروههای سنی به ویژه کودکان و زنان باردار مصرف شیر را جدی بگیرند.

هاشمی با یاداوری این نکته که دام های خوبی در کشور در حال پرورش است و در تولید شیر به خودکفایی رسیده ایم و محصولات خوب با کیفیتی در اختیار است از مردم خواست حداقل روزی دو و نیم لیوان شیر مصرف کنند.

وی با اشاره به بازدید امروز خود از دامداری نمونه جواداباد بهره گیری از روش صنعتی در پرورش دام و تولید مکانیزه شیر با رعایت استانداردهای بین المللی را مایه خرسندی خواند و گفت: مردم با اطمینان خاطر لبنیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت:مردم نگران مصرف لبنیات نباشد

وزیر بهداشت:مردم نگران مصرف لبنیات نباشد