مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 16:402015-01-29اقتصادي

دلالان ارز را با راهکار فیزیکی از سر چهارراهها جمع کنند!


در سال های 90 و 91 بانک مرکزی با همکاری نیروی انتظامی قصد داشت که بازار ارز را از دلالان و سفته بازانی که در خیابان های منتهی به میدان فردوسی تا چهارراه استانبول اقدام به خرید و فروش ارز می کردند و باعث دستکاری نرخ ها می شدند، - بانک مرکزی دور جدید ساماندهی بازار ارز با جمع آوری دلالان و سفته بازان را پس از حدود 3 سال دوباره آغاز کرده است و مسئولان این بانک اعلام می کنند که این بار بانک مرکزی با جدیت و برنامه ریزی فاز جدید ساماندهی دلالان ارزی را شروع می کند.

این موضوع اتفاقات و تصمیماتی که مجلس و بانک مرکزی برای ساماندهی دلالان ارزی در دستور کار داشتند را تداعی می کند؛ با این تفاوت که افزایش قیمت ارز در آن زمان باعث اتخاذ چنین تصمیمی از سوی مسئولان شده بود.

در سال های 90 و 91 بانک مرکزی با همکاری نیروی انتظامی قصد داشت که بازار ارز را از دلالان و سفته بازانی که در خیابان های منتهی به میدان فردوسی تا چهارراه استانبول اقدام به خرید و فروش ارز می کردند و باعث دستکاری نرخ ها می شدند، پاکسازی کند.

گرچه این اقدام با پشتیبانی مجلس تا حدودی پیش رفت و برای مدت زمانی کوتاه بانک مرکزی توانست با همکاری نیروی انتظامی بازار را از جولان دلالان پاکسازی کند، اما این اقدام فقط برای مدت زمان کوتاهی بود و پس از آن دلالان با حضور در خیابان های اطراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالان ارز را با راهکار فیزیکی از سر چهارراهها جمع کنند!

دلالان ارز را با راهکار فیزیکی از سر چهارراهها جمع کنند!