مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 15:352015-01-29فرهنگي

تعریف داستان اسطوره ای کار سختی است/ اکران رستم و سهراب در اراک


نشست خبری انیمیشن رستم و سهراب با حضور داریوش دالوند تهیه کننده فیلم و نماینده مستقیم اکران این انیمیشن در اراک بهنام براتی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، نماینده اکران انیمیشن رستم و سهراب در استان مرکزی عص پنجشنبه در نشست با خبرنگاران گفت: این فیلم چهار روز است که در سانس های صبح سینما فرهنگ به نمایش در آمده و تا کنون استقبال از آن راضی کننده بوده است و امیدواریم در ادامه به تعداد مخاطبین این اثر اضافه شود.

بهنام براتی ادامه داد: این انیمیشن محصول مشترک استودیو انیمیشن سازی آریا و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است و پروسه تولید آن از سال 1387 تا 1391 به طول انجامید.

وی افزود: این انیمیشن در سال 1392 در بازار جشنواره کن در فرانسه به پیش فروش قابل توجهی دست یافت و حق پخش آن توسط کشور روسیه و امارات متحده عربی خریداری شد.

این فیلم هم اکنون در بیش از 100 کشور دنیا به نمایش در آمده و به فروشی بالای 10 میلیون دلار دست پیدا کرده است.

براتی در پایان اظهار داشت: اگرچه این فیلم کمی دیر اکران شد اما امیدواریم انتخاب خانواده ها برای تماشای فیلم در سینما فرهنگ رستم و سهراب باشد.

پس از براتی، داریوش دالوند تهیه کننده این انیمیشن از اکران دیر هنگام فیلم در کشور گلایه کرد و گفت: اگر انیمیشن رستم و سهراب در کشور به موقع اکران می شد، چه بسا به فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف داستان اسطوره ای کار سختی است/ اکران رستم و سهراب در اراک

تعریف داستان اسطوره ای کار سختی است/ اکران رستم و سهراب در اراک