مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 15:352015-01-29سياسي

دشمنان به طور هوشمندانه اسلام هراسی را ترویج می دهند


فرماندار لنگرود در جمع اصحاب رسانه گفت:دشمنان انقلاب و اسلام با بسیج آگاهانه و هوشمندانه اسلام هراسی را ترویج می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید رضا جوادپور عصر پنج شنبه در نشستی که با اصحاب رسانه داشت عنوان کرد:بیان خدمات انقلاب اسلامی و نظام به مردم می تواند از مصادیق بارز قدرشناسی به امام و شهدا باشد.

فرماندار لنگرود حاکمیت اصل ولایت فقیه را یک میثاق اسلامی وملی عنوان کرد و افزود: ولایت فقیه که با تفکر حضرت امام راحل (ره) شکل گرفت باعث ثبات کشور و پیشرفت های متعدد در جامعه شده است.

جواد پور بابیان اینکه ما جز 10 کشور برتر هسته ای دنیا هستیم تصریح کرد: از اقتدار ملت ایران این است که 6 کشور برتر دنیا در مقابل یک کشور می نشینند و گروه مذاکره کننده با هدایت رهبری از منافع ملی دفاع می کنند.

وی مقابله هوشمندانه در برابر دشمن استکباری را لازمه انسان های متفکر دانست و خاطرنشان کرد: باید با ایجاد فضایی مناسب به جای تکفیر و افراط گرایی، فضای اعتدال را در جامعه ایجاد کنیم.

جواد پور با اشاره به افتتاح دو پروژه کشتارگاه صنعتی و مخزن 2 هزار لیتری شهرستان لنگرود گفت: با افتتاح این دو پروژه که 150 میلیارد ریال هزینه داشته است پروژه هایی را با اعتبار بالغ بر 200 میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح کرده و به بهره برداری می رسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به طور هوشمندانه اسلام هراسی را ترویج می دهند

دشمنان به طور هوشمندانه اسلام هراسی را ترویج می دهند