مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 13:552015-01-29سياسي

یک سوم جمعیت کشور در مناطق بافت فرسوده ساکن هستند


130 هکتار بافت ناکارآمد و فرسوده در کشور وجود دارد که بیش از یک سوم جمعیت کشور در این محدوده ها ساکن هستند .

- یه گزارش خبرنگار مهر، محمد سعید ایزدی بعد از ظهر پنج شنبه در بیست و یکمین نشست مدیران نوسازی، بهسازی و احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری اظهار داشت: سند ملی برای تشکیل شبکه همکاری ملی، استانی و شهری تدوین می شود و در این راستا ستادی به ریاست رییس جمهوری کشور تشکیل شده که در هفت استان شروع به کار کرده است.

وی افزود: محوریت این شبکه بر عهده شهرداری ها قرار گرفته است که این تفویض قدرت، بعد از سال ها نشان از تعامل هدفمند بین دولت و شهرداری ها است.

ایزدی در ادامه بهسازی بافت های فرسوده را نیازمند تعامل، همگرایی و هم افزایی دستگاه های مختلف دانست و گفت: خوشبختانه جلسات و نشست های بین شهرداری ها و دولت، به مراحل تاثیرگذاری رسیده است.

وی راهکارهای گذشته را برای رفع معضل حاشیه نشینی و احیا بافت فرسوده ناکارآمد توصیف کرده و گفت: اقداماتی طی یکسال گذشته در این خصوص انجام گرفته و درصد هستیم تا با رفع نواقص موجود این مسیر را ادامه بدهیم.

ایزدی بازنگری در شاخص های نا کارآمد را با تصویب شیوه نامه تشخیص و تعیین محدوده بافت ناکارآمد با همکاری شهرداری ها حرکتی اساسی دانست وافزود: جایگزین کردن شاخص های اصولی و جدید به جای شاخص های ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم جمعیت کشور در مناطق بافت فرسوده ساکن هستند

یک سوم جمعیت کشور در مناطق بافت فرسوده ساکن هستند