مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 12:552015-01-29فناوري

100 پروژه ارتباطی در خوزستان به بهر برداری رسید


یکصد پروژه مخابراتی با اعتبار 54 میلیارد ریال با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خوزستان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل شرکت ایرانسل صبح امروز در گارگروه علمی پژوهشی چشم انداز جمهوری اسلامی ایران ویژه نخبگان و فرهیختگان که در استانداری خوزستان برگزار شد اظهار داشت: از شهریور ماه سال جاری که شرکت ایرانسل مجوز تکنولوژی نسل سه تلفن همراه را دریافت کرد تا کنون صد و 20 شهر کشور به این تکنولوژی تجهیز شدند و تا پایان سال نیز این آمار به 260 خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تکنولوژی نسل سه و چهار تلفن همراه به روز ترین فناوری دنیا در زمینه ارسال دیتا محسوب می شود افزود: خوشبختانه از روز گذشته تکنولوژی نسل چهار تلفن همراه ایرانسل در شهر های اهواز، آبادان و دزفول عملیاتی شد.

قلمبر دزفولی اذعان داشت: در خوزستان بیش از سه میلیون مشترک تلفن همراه ایرانسل وجود دارد همچنین در سال جاری حدود 400 میلیارد ریال توسط این شرکت در خوزستان سرمایه گذاری شده است.

2700 روستا در استان خوزستان تحت پوشش شرکت اپراتور همراه اول هستندمدیر عامل اپراتور همراه اول نیز با حضور در این کارگروه خاطرنشان کرد: در سال جاری هزارمین سایت نسل سوم تلفن همراه اول در شهرستان آبادان به بهره برداری رسید و برنامه ریزی برای توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 پروژه ارتباطی در خوزستان به بهر برداری رسید

100 پروژه ارتباطی در خوزستان به بهر برداری رسید