مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 12:402015-01-29حوادث

سارق طلاهای مادر شهید کلانتری در دام پلیس گرفتار شد


سارقی که به عنوان مأمور کنتور نویس اداره آب به مادر شهید کلانتری حمله و طلاهای وی را سرقت کرده بود در دام پلیس گرفتار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ بهرام خلیلی ظهر پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: فردی در غروب روز دوشنبه به منزل پیر زن 78 ساله بنام فاطمه ندرلو مراجعه نموده و اعلام کرده که کنتور نویس اداره آب می باشد.

وی افزود: این فرد به محض ورود به حیاط منرل بعد از کنتل کنترل اعلام کرده که باید قبض کنتور آب را بدهید تا کنترل نماییم که با این بهانه وارد منزی و به مادر شهید حمله کرده و بعد از گرفتن طلاها با شکستن دست وانگشتان وی پا به فرار گذاشته است.

فرمانده انتظامی خدابنده اظهار داشت: ساعت هجده و چهل و هشت دقیقه، ششم بهمن ماه در پی اعلام مرفوک مبنی بر اینکه گردنبند قاپی به عنف در روستای حصار رخ داده است، عوامل کلانتری 13 اشراق در محل حاضر شده و اعلام داشتند سارق با پوشش مأمور کنتور نویس اداره آب وارد منزل مالباخته شده و اقدام به سرقت توأم با خشونت طلاجات شاکیه به ارزش یکصد میلیون ریال نموده و موجب زخمی و مصدومیت شاکیه از ناحیه دست و صورت شده است.

سرهنگ خلیلی گفت:با توجه به حساسیت موضوع شخص فرماندهی انتظامی شهرستان و رییس پلیس آگاهی و عموا جمعی ضمن حضور در صحنه و به چالش کشیدن منابع و مخبرین و تحقیقات میدانی صورت گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق طلاهای مادر شهید کلانتری در دام پلیس گرفتار شد

سارق طلاهای مادر شهید کلانتری در دام پلیس گرفتار شد