مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 11:552015-01-29ورزشي

گسترش ورزش همگانی باید دنبال شود/ اجرای مرام نامه ورزش در کل کشور


رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راهکارهای رفع مشکلات اجتماعی جامعه، توسعه ورزش همگانی است و در این راستا باید گسترش این ورزش در کشور دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد سالک ظهر امروز در سومین نشست مجمع شورای عالی بسیج ورزشکاران اصفهان با اشاره به اهمیت اجرای مرامنامه اخلاقی ورزش اصفهان در کشور اظهار داشت: باید کاری کنیم که این مرامنامه در سراسر کشور اجرایی شود زیرا اجرای آن از اهمیت بسیاری خوردار است.

وی با بیان اینکه فرهنگ دینی در حال حاضر در کشور مظلوم واقع شده، تصریح کرد: در حال حاضر مشکلات فرهنگی مختلفی در کشور وجود دارد که باید با توسل به موضوعات دینی و توجه به این موضوعات، زمینه رفع مشکلات فرهنگی جامعه را فراهم کنیم.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقتصاد، سیاست، ورزش، صنعت و دیگر بخش های کشور باید بر اساس ساختارهای دینی شکل بگیرند و این مسئله بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مسئولان نسبت به موضوعات فرهنگی سطحی نگاه می کنند، گفت: توجه لازم به موضوعات فرهنگی در کشور صورت نگرفته و در حال حاضر اگر لایحه بودجه سال 94 را مشاهده کنیم، متوجه کاهش قابل توجه بودجه های فرهنگی می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش ورزش همگانی باید دنبال شود/ اجرای مرام نامه ورزش در کل کشور

گسترش ورزش همگانی باید دنبال شود/ اجرای مرام نامه ورزش در کل کشور