مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 11:302015-01-29فرهنگي

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه خبر داد برگزاری جشنواره موسیقی فجر در کرمانشاه


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشنواره موسیقی فجر از تاریخ 17 الی 19 بهمن ماه با حضور 15 گروه موسیقی و یک گروه از سلیمانیه عراق در کرمانشاه برپا می شود.

- " از کرمانشاه، ابراهیم رحیمی زنگنه ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم دهه مبارک فجر در استان کرمانشاه، اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه های مختلفی را در سطح استان کرمانشاه برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: جشنواره سراسری شعر مرصاد در تاریخ 15 بهمن ماه با حضور شاعران برجسته کشوری در کرمانشاه برگزار می شود و تاکنون نیز 210 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

به گفته وی، جشنواره موسیقی فجر نیز از تاریخ 17 الی 19 بهمن ماه با حضور 15 گروه موسیقی و یک گروه از سلیمانیه عراق در کرمانشاه برپا می شود.

این مسئول به برگزاری جشنواره فیلم فجر از تاریخ 15 الی 25 بهمن ماه به مدت 10 روز اشاره کرد و گفت: در این مدت 10 فیلم از بخش سودای خیال جشنواره بین المللی فجر در سه نوبت برای علاقه مندان به نمایش گذاشته می شود.

رحیمی زنگنه خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره فیلم فجر نیز در تاریخ 27 بهمن ماه سال جاری با حضور چهره های برجسته سینمای کشور برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه خبر داد برگزاری جشنواره موسیقی فجر در کرمانشاه

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه خبر داد برگزاری جشنواره موسیقی فجر در کرمانشاه