مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 10:052015-01-29اقتصادي

معاون امور دهیاری های وزارت کشور: عملکرد مالی دهیاری ها باید شفاف سازی شود


معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور گفت: داشتن انضباط مالی دهیاران امری مهم است و عملکرد مالی دهیاری ها باید شفاف سازی شود.

- " از رفسنجان، محسن کوشش تبار پیش از ظهر امروز در جمع دهیاران این شهرستان اظهار داشت: داشتن انضباط مالی دهیاران امری مهم است و عملکرد مالی دهیاری ها باید شفاف سازی شود.

وی با بیان اینکه ارائه گزارش عملکرد دهیاری ها نیز امری مهم تلقی می شود و دهیاری ها موظف به نگهداری اموال به ویژه ماشین آلات خود هستند، بیان کرد: اولویت بندی پروژه ها در دستور کار باشد و نسبت به آموزش دهیاران تلاش شود.

کوشش تبار تصریح کرد: ظرفیت شهرستان رفسنجان در زمینه کارهای خیر و مشارکت مردم در امور بالا است که در هیچ جای کشور این گونه نیست و این مشارکت در کارهای زیربنایی ارزش بالایی دارد.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور گفت: چهار خودروی حمل زباله به همراه یک دستگاه لودر و یک خودرو آتش نشانی به دهیاری های شهرستان رفسنجان اهدا می شود و حدود 800 تن قیر نیز به دهیاری ها تعلق می گیرد.

وی در بازدید از شرکت تعاونی توسعه عمران دهیاری های شهرستان رفسنجان که در روستای کریم آباد علیا واقع است، افزود: در این شهرستان خوش فکری مردم موجب موفقیت شده و رفتن به سمت اشتغالزایی کاری مهم است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون امور دهیاری های وزارت کشور: عملکرد مالی دهیاری ها باید شفاف سازی شود

معاون امور دهیاری های وزارت کشور: عملکرد مالی دهیاری ها باید شفاف سازی شود