مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 09:552015-01-29اقتصادي

5 پروژه با اعتبار 515 میلیارد تومانی وزارت نفت در بوشهر اجرا می شود


پنج پروژه با اعتبار 515 میلیارد تومان از منابع داخلی وزارت نفت در استان بوشهر اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح پنجشنبه در نشست بررسی وضعیت اجرای پروژه های عمرانی استان بوشهر اظهار داشت: با تلاش همه مسئولان و همراهی مردم استان بوشهر شاهد استقبال باشکوه و برگزاری برنامه های بسیار خوبی در سفر رییس جمهور و هیت دولت به استان بوشهر بودیم.

وی ادامه داد: سفر هیئت دولت به استان بوشهر دارای برکات بسیار زیادی برای استان بوشهر بود که طرح ها و مصوبات بسیار خوبی در قالب این سفر به تصویب رسید که توسعه شتابان استان بوشهر را در پی خواهد داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در این سفر طرح هایی به عنوان اولویت استان به تصویب رسید که برای همه استان دارای مزایای بالایی است و این طرح ها به عنوان موتور محرکه توسعه استان بوشهر خواهد بود.

سالاری در ادامه با اشاره به تصویب پنج طرح بسیار مهم در استان برای اجرا از طریق اعتبارات منابع داخلی وزارت نفت، خاطرنشان ساخت: این طرح ها علاوه بر 619 میلیارد مصوبات اولیه در استان است.

وی تکمیل بزرگراه دیر – بوشهر را به عنوان یکی از این پروژه ها عنوان کرد و افزود: اجرای جاده گوره در قالب عنوان اهرم – دیلم نیز به عنوان یکی از مصوبات در تعهد وزارت نفت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پروژه با اعتبار 515 میلیارد تومانی وزارت نفت در بوشهر اجرا می شود

5 پروژه با اعتبار 515 میلیارد تومانی وزارت نفت در بوشهر اجرا می شود