مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 08:102015-01-29سياسي

نقش بسیج در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست


رییس دانشگاه آزاد انزلی در دیدار اعضای شورای بسیج دانشجویی این دانشگاه گفت: نقش بسیج در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از رشت، "علیرضا اقدامی روز گذشته در دیدار با اعضای شورای بسیج دانشجویی بر نقش موثر این تشکل در ترویج فرهنگ و علوم انقلابی تاکید کرد و گفت: باید نقش بسیج در زمینه فرهنگ دانشجویی و ارتقای علم دانشگاه ملموس تر از گذشته باشد و دانشجویان بسیجی نسبت به مسائل سیاسی روز آگاهی کامل داشته باشند.

وی افزود: بی تردید نقش بسیج در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست و امروز هم در عرصه های علمی و فرهنگی نقش شاخص و برجسته بسیج مشهود است.

رییس دانشگاه آزاد بندرانزلی بسیجیان را دلاورانی بدون توقع دانست و خاطرنشان کرد: این تشکل در نقش بر آب کردن نیرنگ و نقشه های شوم دشمنان در زمینه تغییر دیدگاه دانشجویان می تواند نقش به سزایی ایفا کند و باید این مهم را در دستور کار خود قرار دهد.

اقدامی ارایه یک الگوی رفتاری مناسب فرهنگی برای دانشجویان، برپایی نمایشگاه ها، جشنواره ها، همایش ها و یادواره های فرهنگی، مبارزه با هجوم فرهنگ بیگانه و تقویت عناصر فرهنگ اسلامی و بومی، گسترش دامنه فعالیت های فرهنگی از دانشگاه به درون جامعه و برگزاری مراسم مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بسیج در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست

نقش بسیج در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست