مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 08:052015-01-29سياسي

مدیرکل بهزیستی خوزستان: خوزستان بیشترین مراکز اقامتی کوتاه مدت را داراست


این استان بیشترین مراکز اقامتی کوتاه مدت در کشور را داراست.

- غلامرضا صدیق راد در حاشیه همایش مشارکت اجتماعی و اعتیاد، در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز ضمن بیان اینکه بهزیستی خوزستان از نظر تعداد مراکز اقامتی کوتاه مدت ترک اعتیاد تحت نظارت خود در کشور رتبه نخست را دارد اظهار کرد: تعداد 87 مرکز اقامتی کوتاه مدت در استان وجود دارد که در این مراکز خدمات مشاوره ای و مددکاری به افراد ارائه می شود.

وی افزود: تعداد 18 هزار و 946 نفر در مراکز بهزیستی طی یکسال بهبود یافته و تعداد یکهزار و 978 نفر نیز یارانه درمان دریافت کرده و جهت یکهزار و 448 نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.

مدیرکل بهزیستی خوزستان در ادامه عنوان کرد: یکی از راه های اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر ایجاد تنفر عمومی است و این امر باید با همکاری دستگاه های مرتبط و انجمن های مردم نهاد در جامعه نهادینه و محقق شود.

صدیق راد اضافه کرد: این همایش با هدف اجتماعی کردن و نهادینه کردن امر مبارزه با مواد مخدر در جامعه و در راستای هفته مانور اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر با مشارکت نهادهای مردمی که از تاریخ چهارم تا دهم بهمن ماه سال جاری در سطح استان در حال برگزاری ست و به همت اداره کل بهزیستی و با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استانداری خوزستان محقق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بهزیستی خوزستان: خوزستان بیشترین مراکز اقامتی کوتاه مدت را داراست

مدیرکل بهزیستی خوزستان: خوزستان بیشترین مراکز اقامتی کوتاه مدت را داراست