مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 07:552015-01-29ورزشي

برگزاری 4500 برنامه در ایام الله دهه فجر استان مرکزی


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی و ستاد دهه فجر استان مرکزی از برگزاری چهار هزار و 500 برنامه متنوع محتوایی در ایام الله دهه فجر و افزایش 15 درصدی برنامه ها نسبت به پارسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، حجت الاسلام عباس هاشمی، در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی در قالب 228 کمیته، 12 ستاد شهرستانی، 200 ستاد روستایی و عشایری و 100 کمیته مردمی تشکیل شد، گفت: در مجموع چهار هزار و 500 عنوان برنامه متنوع محتوایی طی ایام الله دهه مبارک فجر در استان مرکزی برگزار می شود.

وی ادامه داد: مجموع برنامه های فرهنگی هنری ورزشی، اجتماعی سه هزار و 764 و 736پروژه عمرانی و خدماتی و تولیدی در ایام الله دهه فجر امسال افتتاح می شود.

هاشمی با اشاره به اینکه دهه فجر بزرگترین تحول تاریخی است که در سایه وحدت کلمه، خودباوری و خدامحوری نظام دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد، افزود: با پیروزی انقلاب عظیم اسلامی دیگر ملل آزادی خواه جهان از خواب غفلت و فراموشی بیدار شده و نهضت های استقلال طلب و عزت خواه کنونی، ثمره و ادامه مسیر همیشه ماندگار بنانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 4500 برنامه در ایام الله دهه فجر استان مرکزی

برگزاری 4500 برنامه در ایام الله دهه فجر استان مرکزی