مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 07:552015-01-29اجتماعي

5000 نفر از شهروندان تبریزی در طرح ارتقای سلامت شرکت کرده اند


رییس مرکز سلامت شهرداری تبریز از شرکت پنج هزار نفر از شهروندان تبریزی در طرح ارتقای سلامت که برای اولین بار در تبریز برگزار می شود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علیرضا رحیمی صبح پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ارتقای سلامت شهروندان در تبریز گفت: طرح ارتقای سلامت شهروندان که برای اولین بار در سطح کشور در شهر اولین ها و به ابتکار مسئولین مرکز سلامت و دانشگاه علوم پزشکی در حال برگزاری است، طیف وسیعی از موضوعات مرتبط با سلامت جسمی و روحی و روانی را در برگرفته و از طریق دانشجویان پزشکی، آموزش ها و راهنمایی های لازم به شهروندان ارائه می شود.

وی ادامه داد: تاکنون سه دوره این طرح در خانه های سلامت سطح شهر برگزار شده است که در طول آن ها پنج هزار نفر از شهروندان تبریزی مورد آموزش های مختلف قرار گرفته اند.

رحیمی با اشاره به جزییات این دوره ها گفت: اولین دوره از این طرح، آبان امسال با شرکت هزار نفر و دوره های دوم و سوم نیز به ترتیب در آذر و دی ماه با حضور یک هزار و 500 و دو هزار و 500 نفر در خانه های سلامت آنا، الغدیر، ارم، المهدی و پارک بانوان شمس به مدت یازده و هفت روز برگزار شدند.

وی با اشاره به استقبال بالای شهروندان تبریزی از این دوره ها گفت: در هر دوره شاهد افزایش چشمگیر شرکت کنندگان و درخواست های هموطنان برای اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 نفر از شهروندان تبریزی در طرح ارتقای سلامت شرکت کرده اند

5000 نفر از شهروندان تبریزی در طرح ارتقای سلامت شرکت کرده اند