مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 07:552015-01-29اجتماعي

سیستم گرمایشی جدید یک مدرسه در لرستان! +عکس


تعمیر سیستم گرمایشی دو دبیرستان کوثر و دکتر حسابی کوهدشت 15 تا 20میلیون تومان اعتبار لازم دارد که از طریق مناقصه پیمانکار آن مشخص و وسایل مورد نیاز از تهران خریداری شده که به محض رسیدن تجهیزات، - کار تعمیر توسط پیمانکار انجام خواهد گرفت.

مهر: دو دبیرستان کوثر و دکترحسابی کوهدشت در لرستان بیش از دوهفته است که به دلیل نقص در وسایل گرمایشی به سیستم جدیدی روی آورده اند تا دانش آموزان برای حضور در کلاس های درس با خود پتو به مدرسه ببرند.

دو دبیرستان دخترانه کوثر و دکتر حسابی شهرستان کوهدشت نزدیک به 20روز است با نبود وسایل گرمایشی به سر می برند و دانش آموزان و معلمان این دودبیرستان مجبورند سرمای طاقت فرسای زمستان را کنار صندلی های سرد کلاس به تحمل بنشینند.

قدیمی بودن و فرسودگی دیگ های بخار سیستم گرمایشی این دودبیرستان که دارای یک ساختمان بزرگ هستند، علت قطع شدن گرمای کلاس ها عنوان شده است.

این وضعیت به گونه ای است که دانش آموزان مجبورند برای تحمل فضای سرد زمستانی کلاس ها، از پتوهایی استفاده کنند که از خانه های خود می آورند.

مسوولان دبیرستان کوثر به خبرنگار مهر می گویند: دو دیگ بخار سیستم گرمایشی دبیرستان، بسیار قدیمی هستند و چندبار هم تعمیر شده اند اما به علت پوسیدگی، امکان تعمیر دوباره آنها وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم گرمایشی جدید یک مدرسه در لرستان! +عکس

سیستم گرمایشی جدید یک مدرسه در لرستان! +عکس