مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 04:502015-01-29ورزشي

اجرای طرح حمایت از هیات های ورزشی


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه عملکرد دستگاه ورزش و جوانان گلستان درخشان بوده است از اجرای طرح حمایت از هیات های ورزشی در استان خبر داد.

- عیسی امامی در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه بازدید از مدرسه کاراته شهرستان گرگان در مورد این بازدید گفت: زمانی که افراد مسجدی را که تفکر بسیجی داشتند سازماندهی کرده بودیم، آنها را به مدرسه کاراته می آوردیم و برای تشویق آنها خودم نیز لباس کاراته را می پوشیدم و امشب آن خاطرات برایم تداعی شد.

امامی با بیان اینکه بیشتر افرادی که من دیده ام عاشق ورزش بوه اند افزود: به عنوان مثال یکی از این افراد از محل کار خود به گرگان آمده بود تا بتواند تیمی را که آماده حضور در مسابقه شده است را با هزینه شخصی خود اعزام کند.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع پیام روشنی دارد و احساس مسئولیت افرادی که در این ورزش رشد کرده اند را نشان می دهد و از طرف دیگر نشان دهنده محدودیت منابع و بضاعت کم هیات های ورزشی است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جامعه هدف ما که نسل جوان هستند بسیار وسیع است و این افراد سرمایه های اجتماعی ما محسوب می شوند.

امامی افزود: برای اینکه جوانان بتوانند در حوزه تحصیل و بعداز فارغ التحصیلی در جامعه موثر باشند باید سرمایه گذاری جدی صورت بر روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح حمایت از هیات های ورزشی

اجرای طرح حمایت از هیات های ورزشی