مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 03:502015-01-29سياسي

امام جمعه لالجین: لالجین شهری بدون جناح بندی سیاسی است


امام جمعه لالجین با بیان اینکه لالجین شهری بدون جناح بندی سیاسی است و مردمان بسیار زحمتکش دارد، گفت: سهم علمای گذشته این شهر در درازمدت در تربیت و پرورش مردم در مسیر انقلاب پررنگ بوده است.

- " از همدان، شامگاه چهارشنبه یادواره فرماندهان، سرداران و 105 شهید شهر لالجین با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، استاندار نمایندگان و جمعی از مسئولین استانی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه لالجین، اظهار داشت: این شهر بیش از 105 شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده و جانبازان، آزادگان و رزمندگانی از دوران دفاع مقدس در پیروزی حق علیه باطل را در راه پیروزی کشور اهدا کرده است.

حجت الاسلام محمد سیفی با بیان این که مردم شهر لالجین مردمی ولایتمدار، عفیف، متدین، هنرمند و هنردوست هستند گفت: این شهر دارای 75 طلبه در حوزه های علمیه، 19 حافظ کل قرآن و 98 حافظ جزء قرآن است.

وی در ادامه با بیان اینکه لالجین شهری بدون جناح بندی سیاسی است و مردمان بسیار زحمتکش دارد، ابراز داشت: سهم علمای گذشته این شهر در درازمدت در تربیت و پرورش مردم در مسیر انقلاب پررنگ بوده است.

امام جمعه لالجین با اشاره به قدمت 700 ساله سفال در لالجین، این شهر را پایتخت سفال ایران خواند و گفت: از این نقطه استان صادرات سفال به بیش از 20 کشور صورت می گیرد و این آمار 85 درصد سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه لالجین: لالجین شهری بدون جناح بندی سیاسی است

امام جمعه لالجین: لالجین شهری بدون جناح بندی سیاسی است