مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 03:502015-01-29سياسي

فجر انقلاب/130 رجبی: بالغ بر 583 میلیارد ریال پروژه در صومعه سرا افتتاح می شود


فرماندار صومعه سرا از افتتاح بالغ بر 583 میلیارد و 146 میلیون ریال پروژه عمرانی و تولیدی این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

- " از صومعه سرا، غلامحسین رجبی شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه تاثیرگذاری دهه فجر بر مردم ایران و جهان قابل انکار نیست، اظهار کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای بزرگداشت آرمان ها و ارزش های انقلاب و پاسداشت مجاهدت و ایثار مردمان این کشور است.

به گفته وی، امروز دنیا نظاره گر تحولات ایران، پیشرفت انقلاب اسلامی و پایداری مردم برای حفظ این نظام بعنوان ارزشمندترین میراث امام (ره) است.

فرماندار صومعه سرا، تصریح کرد: ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر، اتحاد و همبستگی ایرانیان و پیوند عمیق این مردم با انقلاب اسلامی را به رخ دشمنان می کشد.

وی نمایش حضور با عظمت و اقتدار ملت مسلمان ایران در تمام عرصه های سرنوشت ساز کشور را از عوامل بازدارنده توطئه دشمنان انقلاب دانست و یادآور شد: اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم و نعمت گرانقدر ولایت فقیه، با قدرت و صلابت در مقابل زیاده خواهی های نظام سلطه ایستاده و موفقیت های زیادی را در عرصه های مختلف به نام خود ثبت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر انقلاب/130 رجبی: بالغ بر 583 میلیارد ریال پروژه در صومعه سرا افتتاح می شود

فجر انقلاب/130 رجبی: بالغ بر 583 میلیارد ریال پروژه در صومعه سرا افتتاح می شود