مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 22:002015-01-28ورزشي

طرفداران ایرانی آزاد شدند!


با گسترش درگیری بین تماشاچیان دو تیم، پلیس فدرال هم با تعداد نیروی بیشتر وارد شد و اول سعی در متفرق کردن و جدا کردن داشت ولی متاسفانه در پایان با چهار تماشاگر ایرانی برخورد شدیدتری کرد و درنهایت بر دستان این چهار نفر دستبند زده شد - وب سایت رسمی برنامه نود - همه چیز از روز شکست ایران مقابل عراق در شهر کانبرا شروع شد.

کانبرا پایتخت استرالیا شهری 300 هزار نفری است که البته تعداد عراقی هایش بیشتر از ایرانی های ساکن این شهر بود.

آنها هر چند با ناامیدی پا به ورزشگاه کانبرا گذاشته بودند اما درنهایت این عراقی ها بودند که جشن پیروزی گرفتند و تا ساعت ها در اطراف ورزشگاه و خیابان های اطراف پایکوبی می کردند.

در هر حال پس از اینکه ایران به عراق باخت، طرفداران ایرانی بیرون از ورزشگاه کانبرا به شادی طرفداران عراق احترام گذاشتند و هیچ گونه درگیری اتفاق نیفتاد و این در حالی بود که پلیس فدرال استرالیا که مسئول مقابله با درگیری های خیابانی است با اسب های قوی هیکل و ماشین ها آماده هرگونه برخورد با درگیری های احتمالی بود.

با حضور عراق در نیمه نهایی، برخی از ایرانیان در شبکه های اجتماعی اعلام کردند که علاقه مند ند تا عراق برنده این بازی نباشد، همین امر هم سبب شد برخی از ایرانیان حاضر در استرالیا تصمیم بگیرند به ورزشگاه سیدنی بروند و بلیت بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرفداران ایرانی آزاد شدند!

طرفداران ایرانی آزاد شدند!