مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 20:552015-01-28پزشكي

بیانیه مشترک وزرای تعاون و بهداشت درباره ویرایش کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت


وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و همچنین رییس سازمان نظام پزشکی در خصوص ویرایش کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت کشور بیانیه مشترک صادر کردند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار واحد مرکزی خبر در بخشی از این بیانیه با اشاره به اهمیت کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت که در پنجاه و هفتمین جلسه شورای عالی بیمه بازنگری شد، آمده است : دولت تدبیر و امید ، رفاه و سلامت آحاد جامعه ایرانی را اولویت اساسی خود قرار داده و برای تحقق این هدف، مضایق و تنگناها را بر خویش هموار نموده است و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

در ادامه این بیانیه اجرای طرح تحول نظام سلامت و تعمیم پوشش بیمه همگانی را برای آحاد ایرانیان که مبتنی بر سیاست های کلی سلامت ابلاغیه مقام معظم رهبری است، نمود بارزی از عزم دولت دانسته شده است .

در بخشی دیگر از این بیانیه امده است: حفاظت از مردم در مقابل هزینه های تأمین سلامت، ارتقای سطح دسترسی و بهره مندی عادلانه مردم از مراقبت های سلامت، اولویت نظام رفاهی منسجم دولت و طرح تحول جامع نظام سلامت است.

در این بیانیه تحقق نظام منسجم رفاهی، پایدارسازی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و ایجاد رضایت در همه گروه های ارائه کننده خدمات درمانی، بدون ایجاد تعادل در ارزش نسبی خدمات سلامت ناممکن دانسته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مشترک وزرای تعاون و بهداشت درباره ویرایش کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت

بیانیه مشترک وزرای تعاون و بهداشت درباره ویرایش کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت