مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 20:502015-01-28دانش

آمریکا به دنبال صدور معضلات اجتماعی!


محمد لسانی امشب در نشست تخصصی «آسیب­ شناسی نهاد خانواده در سطح ملی و بین­ الملل» گفت: آمریکایی ها درصددند که تنها کشورشان قربانی معضلات اجتماعی نباشد بلکه دیگران را نیز در مسائل خود شریک کنند.

- محمد لسانی امشب در نشست تخصصی آسیب­ شناسی نهاد خانواده در سطح ملی و بین­ الملل گفت: آمریکایی ها درصددند که تنها کشورشان قربانی معضلات اجتماعی نباشد بلکه دیگران را نیز در مسائل خود شریک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد،" محمد لسانی امشب در نشست تخصصی آسیب­ شناسی نهاد خانواده در سطح ملی و بین­ الملل در جمع اساتید دانشگاه فردوسی مشهد در دانشکده علوم تربیتی این دانشگاه با اشاره به این که عصر فعلی را عصر تصویرگری می نامند گفت: امروز رسانه ها به گونه ای تصویر سازی می کنند که فرزندان به جای این که از نگاه والدین جامعه را بنگرند از نگاه رسانه، جامعه را بنگرند.

وی ضمن بیان این که امروز رسانه ها نسخه بدل واقعیت هستند، تصریح کرد: زمانی که تصویری ساخته می شود باید از خود بپرسیم چه کسی این تصویر را ساخته است؟ آیا این تصویر به صورت حرفه ای ساخته شده است؟ چگونه تصویر شده و چه چیزی در این تصویر مد نظر بوده است؟ این کارشناس رسانه ادامه داد: امروز در یک جامعه رسانه ای زندگی می کنیم، چنانچه این سوالات را از خود نپرسیم نگرشمان تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به دنبال صدور معضلات اجتماعی!

آمریکا به دنبال صدور معضلات اجتماعی!