مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 18:052015-01-28سياسي

ایران به لحاظ استقلال سیاسی در دنیا ممتاز است


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از کشورها ادعای استقلال دارند اما مستقل نیستند، گفت: ایران به لحاظ استقلال سیاسی در دنیا ممتاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی لاریجانی عصر چهارشنبه 8 بهمن در یادواره شهدای شهر لاله جین با بیان اینکه بسیاری از کشورها ادعای استقلال دارند اما مستقل نیستند، گفت: ایران این عزت را بدست آورده و دارای استقلال سیاسی است.

وی با بیان اینکه استقلال فرهنگی از استقلال سیاسی مهمتر است، چرا که در این مقوله احتمال فریبکاری وجود دارد، افزود: استقلال فرهنگی راهی است که روحانیت شیعه در این 1400 سال طی کرده و آن را به ما سپرده است.

لاریجانی با بیان اینکه گاهی روشنفکران حرف هایی می زنند و مشکلاتی برای کشور ایجاد می کنند، گفت: این افراد همانهایی هستند که راه خود را از روحانیت جدا کرده و چون فرصت و ظرفیت اسلام شناسی نداشتند به انحراف رفته اند.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استقلال فرهنگی در گرو معارف اهل بیت و ادامه راه روحانیان است، اظهار داشت: ایران در دوره هایی از جریان سازی های بدلی ضربه خورده و به همین دلیل امام (ره) بر پیروی راه روحانیت برای جلوگیری از ضربه تاکید داشتند.

وی همچنین با اشاره به اینکه لاله جین در کشور به هنرمندی شهره است و آوازه آن در کشور و برخی کشورهای دنیا مطرح است، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به لحاظ استقلال سیاسی در دنیا ممتاز است

ایران به لحاظ استقلال سیاسی در دنیا ممتاز است