مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 17:502015-01-28سياسي

افراد با درآمد بالای 30 میلیون در سال از دریافت یارانه حذف می شوند؟


از زمان اجرای هدفمندی یارانه ها بحث حذف یارانه افرادی که از درآمد بالایی برخوردار هستند همواره مطرح بوده است، البته در دولت قبل برخی اقدامات از جمله دهک بندی خانوارها را مطرح شد، - اما هرگز در دولت قبل بحث حذف یارانه به مرحله اجرا نرسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم نیز این موضوع تبدیل به یکی از چالشهای دولت شد و حتی مجلس شورای اسلامی نیز در این موضوع ورود کرد و در اواخر سال گذشته و در حین بررسی قانون بودجه اختیار حذف یارانه برخی از اقشار برخوردار به دولت داده شد.

در دولت روحانی نیز برخی اقدامات نیز درخواست برای انصراف داوطلبانه و یا سناریو سر شماری افراد کم درآمد به جای شناسایی افراد پر درآمد مطرح شده است، اما تا کنون هیچ اقدامی که نشان از اجرای این قانون باشد، دیده نشده است.

اما مجلس به نظر می رسد که مصر اجرایی شدن این قانون است و قصد دارد تا تحت هر شرایطی این قانون توسط دولت به مرحله اجرا برسد، تا کنون نیز مباحث مختلفی در این ارتباط در کمیسیون تلفیق مطرح شده است به گونه ای که در هفته های گذشته حتی سقف درامد 2 میلیون تومان برای هر خانواده، در برخی از کمیسیون ها مطرح شد.

اما آخرین اطلاعاتی که از مجلس شورای اسلامی به گوش می رسد این است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال تهیه طرحی هستند که دولت را ملزم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد با درآمد بالای 30 میلیون در سال از دریافت یارانه حذف می شوند؟

افراد با درآمد بالای 30 میلیون در سال از دریافت یارانه حذف می شوند؟