مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 17:352015-01-28بين الملل

کارشناسان : زنانی که به داعش می پیوندند یک خطر هستند و نه قربانی


خبرگزاری فرانسه در گزارشی از لندن به قلم آلیس ریتچه نوشت :کارشناسان می گویند زنان غربی که به ستیزه جویان گروه دولت اسلامی عراق و شام می پیوندند از همان تعصبات ایدئولوژیک برخوردارند که مردان به خدمت گرفته شده توسط داعش از آن برخوردارند و به آنها نیز باید به عنوان یک خطر بالقوه نگاه شود و نه قربانی.

نتیجه بررسی جدید که روز چهارشنبه منتشر شد نشان داد حدود 550 زن که به عراق و سوریه سفر کرده اند پیش بینی می شود ازدواج کنند و بچه دار شوند.

این بررسی همچنان نشان داد این زنان برغم آنکه از جنگیدن منع شده اند اما در تبلیغات برای آرمان داعش فعال هستند.

راس فرنت Ross Frenett کارشناس امور افراط گرایی از موسسه گفتگوی راهبردی که نویسنده مشترک این گزارش است گفت : لحن تند و خشن و اختصاص دادن خود به هدف داعش دقیقا چیزی است که در مردان این گروه دیده می شود.

وی افزود : مسئله نگران کننده این است که همزمان با عقب نشینی داعش ، که هر کسی امید آن را دارد ، این زنان بیشتر و بیشتر از دنیای داخلی که اکنون در آن هستند خارج می شوند و خشونت بیشتری را در پیش خواهند گرفت.

مطالب و گزارش های زیادی درمورد زنان جوانی منتشر شده است که به عراق و سوریه می روند تا عروس جهادیون شوند اما این گزارش ها اغلب به نیروهای بی تجربه تازه به خدمت گرفته شده اشاره دارد که از روی احساس و تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان : زنانی که به داعش می پیوندند یک خطر هستند و نه قربانی

کارشناسان : زنانی که به داعش می پیوندند یک خطر هستند و نه قربانی