مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 16:552015-01-28حوادث

دستگیری4 متهم به قتل در دادگاه


متهمین چهار نفر مرد و یک زن بوده که با تلاش و حضور به موقع ماموران نیروی انتظامی متهمان دستگیر و با تشکیل پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ایلام تحقیقات از آنان در دستور کار قرار گرفته است.

- رییس کل دادگستری استان ایلام گفت: 4 متهم به قتل، امروز در جلوی درب دادگاه تجدید نظر ایلام دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازواحد مرکزی خبر از روابط عمومی دادگستری ایلام، فارس نوری درباره ارتکاب قتل عمدی امروز شهر ایلام اظهار داشت: این قتل حوالی ساعت 9صبح امروز در درب ورودی ساختمان دادگاه های تجدیدنظر و کیفری استان اتفاق و بر اثر منازعه و درگیری بوجود آمده آقای ن.

ل به قتل رسید.

وی افزود: مقتول سابقا در دادگاه کیفری استان ایلام دارای پرونده بوده و با حکم صادره از این محکمه به مجازات اعدام محکوم که با اعتراض وی و رسیدگی به موضوع در دیوانعالی کشور، حکم بدوی نقض و رسیدگی مجدد به دادگاه صادر کننده (کیفری استان) محول شد.

حسب تعیین وقت قبلی، زمان رسیدگی برای امروز تعیین و طرفین پرونده دعوت به رسیدگی شده که بستگان شاکی با تهیه ساز وکار لازم از قبیل سلاح سرد و تعقیب مقتول در درب ورودی ساختمان محاکم کیفری استان و قبل از حضور مقتول در ساختمان وفضای دادگاه با وی مواجه و با ضربات متعدد چاقو ایشان را به قتل می رسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری4 متهم به قتل در دادگاه

دستگیری4 متهم به قتل در دادگاه