مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 16:402015-01-28حوادث

رییس کل دادگستری استان ایلام: 5 متهم منازعه میدان دادگستری ایلام دستگیر شدند


5 متهم منازعه میدان دادگستری ایلام دستگیر شدند .

- فارس نوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: قتلی امروز حوالی ساعت 9 صبح در درب ورودی ساختمان دادگاه های تجدیدنظر و کیفری استان ایلام اتفاق افتاد و بر اثر این منازعه و درگیری به وجود آمده فردی به مشخصات " ن.

ل" به قتل رسید.

وی ادامه داد: مقتول پیشتر در دادگاه کیفری استان ایلام دارای پرونده بوده و به موجب حکم صادره از این محکمه به مجازات اعدام محکوم که با اعتراض وی و رسیدگی به موضوع در دیوانعالی کشور، حکم بدوی نقض و رسیدگی مجدد به دادگاه صادر کننده (کیفری استان) محول می شود.

این مسئول اضافه کرد: حسب تعیین وقت قبلی، زمان رسیدگی برای امروز تعیین و طرفین پرونده دعوت به رسیدگی شده که بستگان شاکی با تهیه ساز و کار لازم از قبیل سلاح سرد و تعقیب مقتول در درب ورودی ساختمان محاکم کیفری استان و قبل از حضور مقتول در ساختمان و فضای دادگاه با وی مواجه و با ضربات متعدد چاقو او را به قتل می رسانند.

نوری تصریح کرد: متهمین چهار نفر مرد و یک زن بوده که با تلاش و حضور به موقع مامورین نیروی انتظامی متهمین دستگیر و با تشکیل پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ایلام تحقیقات از آنان در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری استان ایلام: 5 متهم منازعه میدان دادگستری ایلام دستگیر شدند

رییس کل دادگستری استان ایلام: 5 متهم منازعه میدان دادگستری ایلام دستگیر شدند