مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 15:352015-01-28حوادث

انهدام باند سارقان مسلح و دو باند سرقت خودرو


فرمانده انتظامی استان اصفهان انهدام باند سارقان مسلح طلافروشی و عاملان جنایت خونین گلپایگان را به عنوان یکی از شاخص ترین و ممتازترین اقدام ماموران این فرماندهی برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازواحد مرکزی خبر، سردار آقاخانی امروزگفت:خوشبختانه با اقتدار پلیس نفر اول و دوم این باند در دو عملیات جداگانه به هلاکت رسیده و نفر سوم نیز که دستگیر شده بود با قاطعیت و سرعت عمل دستگاه قضایی به دار مجازات آویخته شد.

وی افزود: این باند که از سال 79 اقدامات خلافکارانه خود را شروع کرده بودند بیش از 9سرقت مسلحانه، 12مورد قتل مردم عادی و سه مامور نیروی انتظامی را در پرونده داشتند که جنایات این باند درحوادث گلپایگان باکشتن دونفر از مردم عادی، سه مامور نیروی انتظامی، مجروح کردن 22نفر و آسیب رساندن به23 خودرو به اوج خود رسید.

وی در ادامه افزود: این باند هفت بار دست گیر شده بودند اما از سال 88 به سرقت مسلحانه و قتل مردم عادی مبادرت می کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین در گفتگو با خبرنگاران از دستگیری بزرگترین جاعل اسنادومدارک دولتی کشوردرعملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

وی انهدام دو باند بزرگ سرقت خودرو با 18 نفر سارق و مالخر و کشف 43 دستگاه خودروی مسروقه مدل بالا، انهدام دو باند بزرگ سارق منزل و کشف 83 فقره سرقت و انهدام باند سرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان مسلح و دو باند سرقت خودرو

انهدام باند سارقان مسلح و دو باند سرقت خودرو