مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 13:052015-01-28پزشكي

معاون دانشگاه علوم پزشکی کاشان هشدار داد شیوع سرخک در منطقه شرق استان اصفهان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نسبت به شیوع سرخک در تعدادی از کارگران اتباع خارجی در مناطق کوره پزخانه های ناحیه شرق استان اصفهان هشدار داد.

- " از کاشان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان، سیدعلیرضا مروجی در کمیته طبقه بندی سرخک اظهار کرد: بیماری سرخک جزء بیماری های شدیداً واگیردار و با علائم تب، بثورات جلدی، قرمزی چشم و آبریزش بینی است.

وی، بهترین راه کنترل این بیماری را واکسیناسیون ذکر و عنوان کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران در مرحله حذف بیماری بوده و گزارش دهی هر گونه تب و بثورات برای بررسی به مرکز بهداشت شهرستان فوری است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از شهروندان گرامی خواست در صورت مشاهده علائم تب و بثورات در اسرع وقت به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند.

این کمیته به دنبال بروز مواردی از بیماری سرخک در کارگران اتباع خارجی در مناطق کوره پزخانه های ناحیه شرق استان اصفهان و مواردی از بیماری در سایر استان های کشور جلسه هماهنگی در محل معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تشکیل شد و در خصوص پیشگیری از این بیماری در حوزه تحت پوشش دانشگاه و اقدامات مورد نیاز و نحوه اجرایی شدن فعالیت ها بحث و گفت و گو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دانشگاه علوم پزشکی کاشان هشدار داد شیوع سرخک در منطقه شرق استان اصفهان

معاون دانشگاه علوم پزشکی کاشان هشدار داد شیوع سرخک در منطقه شرق استان اصفهان