مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 12:552015-01-28اقتصادي

سند راهبردی چهارساله بانک توسعه صادرات خیلی سریع تدوین شد


مشاور وزیر امور اقتصاد و دارایی در حوزه مدیریت راهبردی در همایش سراسری مدیران بانک توسعه صادرات گفت: تدوین سند راهبردی چهارساله این بانک به دلیل وجود برنامه پنج ساله این بانک و آمادگی قبلی زودتر از موعد به نتیجه رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروبط عمومی بانک توسعه صادرات، لشکربلوکی افزود: تورم اسناد بالادستی و تعدد دستورالعمل و بخشنامه ها از نشانه های خزان مدیریت به شمار می رود اما برنامه راهبردی به ارتباط میان قوانین و عملکرد کمک می کند.

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: سند راهبردی بخش های مختلف این وزارتخانه مانند بانک های دولتی، بورس و بیمه ها با هدف تبدیل قوانین کیفی به اهداف کمی قابل اندازه گیری تدوین شده است تا امکان هم افزایی میان این بخش ها فراهم شود.

وی با اعلام اینکه وزارت امور اقتصادی و دارایی برای تمام زیرمجموعه های خود دارای برای برنامه مشخص است ، افزود: گرچه راهبردها می تواند از ایده های مسوولان ارشد، از تحلیل رسمی و یا از آزمون و خطا بدست آید اما مهم این است که همواره سازمان سند راهبردی مدون و منظم داشته باشد.

آقای لشکر بلوکی افزود: یک مدیر باید بتواند با یک دست موضوعات کوتاه مدت اضطرابی و با دست دیگر موضوعات بلند مدت را مدیریت می کند، تا بتواند درپایان دوره فعالیتش اعلام کند توانسته است مساله های مختلف را حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند راهبردی چهارساله بانک توسعه صادرات خیلی سریع تدوین شد

سند راهبردی چهارساله بانک توسعه صادرات خیلی سریع تدوین شد